søndag 20. mars 2011

Nok en deilig dag!

Som kjent har vi vært mye plaget av sykdom siden jul. Elise fikk feber igjen i går, og i dag er den oppe i 40. Så i morgen må nok n'far til legen med vesla.

Vi skulle egentlig på skitur hele gjengen, men OJ ble hjemme med Elise. Stine og jeg gikk på ski til Spikertjernhytta. Vi gikk litt feil, så det ble en omvei, men hun gikk på med friskt mot, både til og fra, som dere ser filmen. Hun er en duracellkanin. Det var skikkelig påskestemning i dag. Fantastisk.

I morgen begynner jeg å jobbe igjen. Jeg er spent! I tillegg skal jeg på Avancia, det gleder jeg meg til. Ha en fin søndags ettermiddag :)

2 kommentarer:

  1. Hihi. Ser ut som Stine jogger når hun går på ski. Helt klart den nye Therese Johaug :)
    Gleder meg til vi skal ha med pølse på termos og bujong og se Stine vinne GULL <3

    SvarSlett
  2. Neimen, se på henne da :) Så flink!!! Skikkelig fart på skiene! Kanskje hun har lagt danseskoene og ballerinaskjørtet på hylla for godt??? Skikarrieren ser i alle fall lovende ut!

    Lykke til på jobb!

    Klem Kari

    SvarSlett