torsdag 19. mai 2011

Trening!



I dag sluttet jeg 12.30 på jobb, da fikk jeg tid til å trene etter jobb! Jubel i taket :)


Å trene etter jobb er umulig til vanlig, da bruker man jo enten opp middagstiden eller leketiden mellom middag og legging.

Derfor har jeg nå kommet inn i en fin vane: To dager i uka står vekkerklokka på 05.15. Da rekker jeg å være på Avancia til det åpner 06.15. Da rekker jeg å trene en time pluss dusje før jeg reiser videre på jobb. Den 3.dagen trener jeg Zumba kl 20. Genialt tidspunkt. Dessverre var det siste gangen før sommeren nå på mandag.


Det er Zumba 7 ganger i uka på Avancia også, men det er på litt upraktiske tider for min del.

På torsdager går Stine på svømming i Nittedal, men når det er slutt er jeg klar for Zumba kl 20 på Avancia :)


Det å trene før jobb er fantastisk. Det er veldig lite folk der, man får trene i fred :) Bare si ifra om noen vil henge seg på!!


Det eneste skåret i gleden er at jeg har fått så innmari vondt i bekkenet mitt. Jeg prøver å jogge på tredemølla, men i dag sa det stopp. Da klarte jeg nesten ikke å tråkke ned på benet. Jeg frykter for en smertefull natt, det har blitt noen av de i det siste. Bekkenet er enkelte dager like ille som da jeg gikk gravid. Dette har kommet etter at jeg begynte å jobbe igjen. Æsj. Skal kontakte fysio.


I morgen er det fredag dere, er det ikke herlig? Jeg ser fram mot en helg som skal vies til mine to søtinger! I fulle drag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar