torsdag 10. februar 2011

To på rømmen..






I dag skulle vi på kino med Runa og Bo Filip for å se Elias, men så viste det seg at det hadde blitt en liten misforståelse, Elias gikk ikke. Det gikk selvsagt ikke helt hjem, Stine ble helt knust. Men så fant vi ut at "to på rømmen" gikk kl 17.30, så den ble et plaster på såret.

Som voksen syns jeg filmen var kjempefin, og jeg fikk til og med noen tårer i øyekroken (ok da, jeg tørket et par tårer), men den passet ikke helt aldersgruppen 3-4 år. Våre små syns ikke filmen var noe spesielt, den ble nok litt for vanskelig å forstå. Døden, kjærligheten, kidnapping, hår som er helbredende osv.

Uansett vil jeg anbefale filmen for barn som er litt større. Den var morsom, litt trist, spennende og med noe utrolig pene, dataanimerte rollefigurer.

2 kommentarer:

  1. Tørket du en tåre? Fikk ikke jg med mg, men han mimeren var fantastisk!!!;-)

    SvarSlett
  2. Haha, jeg er god på å skjule det. Jeg tørket faktisk et par tårer da hun jenta (som du er mektig imponert over at jeg ikke hadde hørt om) fant ut at hun var den savnede prinsessen. Da hun så for seg foreldrene over krybben sin osv. Jeg så for meg at jentene mine ble tatt fra meg som små barn og kom igjen som attenåringer. SNUUUUUUUUUUFS!!!!!!!!! he-he. Jeg er en sippehøne!

    SvarSlett