søndag 6. mars 2011

Hva slags hudpleieprodukter bruker du?

For noen år ble jeg introdusert for Mary Kay hudpleieprodukter av en god venninne (takk, Lillian). Siden den gang har jeg vært hektet. Jeg bruker alt av hudpleieprodukter samt all sminken til Mary Kay. Jeg skjemmes over hvor dårlig jeg behandlet huden min før jeg begynte å bruke disse produktene.

Er det fler som bruker Mary Kay, og hva er dine favorittprodukter? Her er noen av mine "must haves":

Eyeliner, farge stealy.


Browliner, farge blonde.

Hydrating lotion (bodylotion. Lukter nyyydelig)

Cheek colour palette:



Mineralmakeupen (finnes i veldig mange farger):






Mascaraen, farge brunsort:



Mineralpudderet, helt fantastisk - og det blir aldri tomt!

Ansiktskrem med ektstra fukt. Deilig i tørre vintermåneder:


Foundation, medium dekning. Naturlig look og den er veldig drøy.


3i1 rens. Denne er kongen av alle produkter. Rens, ansiktsvann og maske i ett og samme produkt. Smør på og vask av, morgen og kveld. Vips, så har man fantastisk hud innen et par uker. Jeg bruker dag- og nattserumene som er på bildet i tillegg. Dagserumet har solfaktor 25. Nattserumet oppstrammende effekt. Og så bruker jeg ansiktskremen som "hører til" om sommeren, for den er litt lettere og god for sommerhuden.
Oilfree eyemakeup-remover. Utrolig bra som ikke legger igjen en film på øyet. Den fjerner til og med vannfast mascara.
Jeg hadde aldri trodd jeg skulle blir så trofast til et kosmetikkmerke, men når ting er så bra kan man jo ikke bytte det ut. Dagens gratisreklame - som er velfortjent :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar