tirsdag 8. februar 2011

Vår??

Fuglene kvitrer, sola steker, det er mildt - føles nesten som våren er her. Det eneste som bekrefter noe annet er all snøen! Deilig vårsol på en snødekt lekestue


Jeg må bare vise dere denne nydelige blomsten jeg fikk av Yvonne da hun og Mia var her forrige uke. Nå er den altså i full blomst, og kombinert med det fantastiske været som er ute kan man ikke annet enn å late som det er påske - og nyte det :)


Det eneste kjedelige er at vi er inne, Elise har omganssyken på andre dagen.

I kveld skal jeg ta gastroskopi pga alt magetrøbbelet jeg har hatt siden jul. Uææ, gruer meg! Håper det går kjapt og greit. Den store gulroten er at etterpå skal jeg lage meg smoothie mens jeg ser på en ny sesong av Frustrerte Fruer :)
Endelig er damene tilbake

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar