onsdag 9. februar 2011

Home, sweet home




I dag har vi vært hjemme. Stine har klaget over vondt i magen noen dager, Elise har hatt og har fortsatt skikkelig magesyke, så da ble det en hjemme-og-kose-seg-dag på alle tre.
Det har blitt mange bleieskift og klesskift på minien og mange runder med vaskemaskinen.
Mens jeg sto og brettet tøy i sta begynte jeg å tenke på hvor mange vaskemaskiner jeg faktisk setter på i løpet av en uke. Det er jammen meg ikke få. Skulle nesten ført statistikk. Det kjedeligste er ikke å sette på vasken, men å brette sammen og fordele alt. Og hvis man ikke tar det med en gang hoper det seg opp og benken blir stapp full og jobben dobbelt så stor.
-Et lite hjertesukk fra en husmor :)
I går solgte jeg et bilde. Det var mammaen til Yvonne som kjøpte. Tror begge var like fornøyd :)
Jeg har fått ganske mange bestillinger nå, så jeg må nok ordne meg et eget studio i garasjen snart. Det er moro, elsker å male og lage ting og tang.

3 kommentarer:

  1. Nydelige Elise <3
    Hehe, du må ikke tenke på hvor mange maskiner du setter på, da blir du deppa. Det kjedeligste er å få klærne fra vaskerommet og inn i riktige hyller og skuffer. Hihi.
    Gratulerer med salget! Og med oppdatering av blogg ;)

    SvarSlett
  2. Takk for det. Hvem har skrevet innlegget? Det står bare anonym :)

    SvarSlett
  3. Så kult!! Du er kjempe flink:-) du må lage deg studio ja!:-)

    SvarSlett