mandag 27. juni 2011

Yvonne og Atle





Med en STOR porsjon dårlig samvittighet så kommer en hilsen til dere på bryllupsdagen som var 20.juni. Da var det to år siden vi feiret dagen deres på Østmarkseteren.
Dagen startet ganske stressende, etter at vi ble så forsinket hos frisøren i Vika i Oslo. Antra har vel aldri kjørt så mye slalom på motorvegen noen gang som på vei til tinghuset i Lillestrøm. En brud og to forlovere fikk på seg finstasen på 3 minutter (det er faktisk den tiden vi brukte) og kastet oss videre til Lillestrøm der en spent brudgom ventet.

Jeg husker hele dagen med glede, det var et kjempefint bryllup, og jeg er så glad for at jeg fikk være forloveren din. Hele den våren gikk med til å planlegge bryllup, for oss begge to. Nå har vi fine minner å se tilbake på og mye å se fram til også :)






Vi fikk feiret dobbelt 2-års bryllupsdag også, på Chi i Lillestrøm. Kjempekos! Det er aldri kjedelig når vi er sammen. Vi er enige om at maten på Chi er fantastisk, ja takk - vi feirer 3-års bryllupsdag der sammen neste år :) Takk for at dere er i livene våre!!

1 kommentar:

  1. Så koselig!
    Slapp av, jeg forventet ikke at du skulle huske bryllupsdagen vår. Jeg vet jo hvordan du og datoer er ;) tihi. *smask*

    SvarSlett