mandag 27. juni 2011

Hairextensions


I mai sto hairextensions på ønskelista mi. I juni ble ønsket oppfylt!
Jeg gikk tilfeldigvis forbi Diamant frisør i kjelleren på Lillestrøm Torv. Der snakket jeg med noen hyggelige damer, og vips ble timen bestilt.

Først ble mitt eget hår stripet og kraftig tynnet ut, så satte de på hår i ulike farger.
Jeg satte på 6 pakker, da følte jeg at jeg hadde brukt nok penger på hår..
I ettertid angret jeg, så jeg dro tilbake og satte jeg på to pakker til, og nå er jeg strålende fornøyd. Jeg kommer nok til å sette på to pakker til senere, det er jo finere jo tykkere håret er.
Jeg syns ikke det er ubehagelig å ha det på. Det lugger ikke, det er ikke plagsomt om natten (sover med flette) og nå som jeg fikk på litt mer hår er det ikke så mye jobb etter dusjen. Om et halvt år skal jeg tilbake for å flytte de opp. Forhåpentligvis kan jeg bruke dette til mitt eget hår har fått full lengde.

Så hvis du har lyst på langt hår, så besøk Diamant frisør på Lillestrøm Torv. De har gode priser, det er enkelt å få time, og Lana som satte på håret mitt er ei kjempehyggelig jente med stor serviceinnstilling!

In May hairextensions was on my wishlist, and in June I got it :)
First I had go lighten my own hair, and cut it to get it thinner so it would mix in with the extensions. Then I put on 6 packs of extensions. It was pretty thin, so I went back for to more packs of hair two weeks later. I'm more pleased now, but I still want 2 more packs of hair, so it gets really thick - but it is expensive, so I have to wait for som more money to appear on my bankaccount :)

I love the hair, it is not itching and I'm sleeping well at night. I hope it will last for 6 months, then I'll go back to the hairdresser and fix it so it'll last for another 6 months.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar