søndag 15. mai 2011

Loppisfunn

I går var Stine og jeg på loppis på Åsenhagen skole. Vi sto og ventet før det åpnet og jeg sa til Stine: når sperringene blir tatt bort løper vi alt vi kan bort i enden der borte. Hun var helt klar. Da båndet ble fjernet løp vi alt vi kunne - noe som resulterte i noen fantastiske loppefunn:



Stine passer på dagens fangst. En vokseseng til Elise (den var det MANGE som ville ha). Jeg skal lute den så den ser ekstra gammel ut. Jeg har lett etter en sånn lenge, med de blir jo solgt med en gang. Så denne gangen kastet jeg meg nesten over den og sa DEN ER MIN!!! :)



Nok en tallerkenhylle og en puttehylle/settekasse. Jeg skal male begge to og så skal Stine få de på rommet sitt.

Denne krakken falt jeg for. Kassa skal stå på kjøkkenbenken med de tre gamle ølflaskene i samt div oljer, krydder osv. Mulig den får noe stasj på seg etterhvert.




Og så kjøpte jeg dette glasslokket. Det er en osteklokke. Det fulgte med et stygt fat til som jeg kastet. Jeg syns den passet bedre på det gamle fatet etter min oldemor :)



I tillegg kjøpte vi - som alltid - bøker, spill osv. Mamma kjøpte to dukkevogner til jentene, som de skal ha når de er hos dem. En god lørdag, jeg er iallefall i strålende humør! Legger ut bilder av tingene når jeg har pusset dem opp :)

2 kommentarer: