søndag 29. mai 2011

Slutt på godis - igjen





Etter at jeg nesten klarte å fullføre 50 dager uten godis, kaker, potetgull osv trodde jeg at det skulle føre til at lysten på sånt ble litt redusert. I begynnelsen gikk det greit, men nå har det sklidd ut. Så nå tror jeg nesten at jeg må starte en ny runde. Denne gangen blir det ikke såå trengt, jeg skal ha dager hvor jeg kan spise kake.


1. Bryllupsdagen vår (må jo ha dessert)

2.Bursdagen til Stine

3. Bryllupet til Ingeborg og Trond

4. I Krakow (må iallefall ha litt nøtter til vinen)


Målet er å ikke spise noe godis/kake osv utenom disse tre dagene. 50 dager framover. Er det noen som slenger seg på, med sine egne "lovlige" dager?

Og selv om man ikke kan spise kake kan man jo leke med kake på andre måter :)

Since I have some American friends who wants to read my blogg, I promised to write in english aswell. I can't promise that everything will be in perfect english, but I hope you'll understand anyway :)


A couple of weeks ago I finished "50 days without candy, chips, cakes, etc. After that I'm back to my old sins - I'm eating toooooo much of it! SO, now I want to start 50 new days, except for Stine's birthday, our weddinganniversary, the summertrip to Krakow (Poland) and a wedding in june. So I wonder if anyone else want to join me? You kan pick some days that you are free to eat kake or wathever you want to eat.

Meanwhile, enjoy the cute cookie-jewlerybox and the kake made of wood :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar