mandag 18. april 2011

dagens fangst.

Dette innlegget skrev jeg før påske, men siden nettet gikk så tregt fikk jeg aldri postet det....






Skjærtorsdag fyller Elise 1 år, og tirsdag etter påske skal hun ta 1.årsbilder på Sjarm fotostudio. Vi skal benytte anledningen til ta søsken- og familiebilder samtidig. Så da må man jo ut og kjøpe klær som passer sammen. Valget gikk på hvitt. Det viktigste er selvsagt hovedpersonens klær. De fant jeg på Kappahl, for der har de nemlig en vintagecollection for tiden som er helt nydelig.


Jeg falt pladask for dette. Det er i str 74, jeg håper det passer. Hun bruker 68/74, men det er jo veldig forskjell på størrelsene. Dette var det siste de hadde igjen, jeg MÅTTE ha det. Endte opp med en del nytt til meg selv også, fra samme kolleksjon. Nå kan vi bare glede oss til fotosession. (bare synd jeg ikke rekker å få meg noen frisørtime før da.. Får holde meg i bakgrunn.. hehe).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar