onsdag 16. mars 2011

Sommerferien i boks

Julius - en kjendis i Dyreparken!


Krakow - en av Europas vakreste byer.

I dag bestilte vi overnatting i Kristiansand med Mina, Hans Morten og Magnus. Vi skal til Dyreparken i Kristiansand i sommer. Det gleder vi oss til! Stine ønsket seg en tur til Kaptein Sabeltan allerede i høst, så hun har gledet seg lenge :)

I tillegg skal vi på langweekendtur til Krakow med gode venner. Spørsmålet er bare hvilke gode venner skal vi reise med? Det kommer an på hvilken helg vi ender opp med å reise på. Bra blir det, uansett hvilket av venneparene vi reiser med. Barnevakt er allerede ordnet. Mitt eneste "problem" er at jeg HATER å fly, særlig når OJ og jeg sitter på samme fly - uten barn. Jeg er så redd for at flyet skal styrte, og at vi skal dø fra jentene våre. Så jeg gruer meg allerede til flyturen. Det er nesten så jeg vil foreslå København i stedet, for da kan vi ta båten!
Om vi skal ut på reise med hele familien etterhvert er jeg nødt til å få hjelp for flyskrekken min. Da vi reiste hjem fra bryllupsreisen gråt jeg allerede på vei til flyplassen, og jeg fikk skikkelig pusteproblemer da jeg gikk inn i flyet. Det er en blanding av panikk, klaustrofobi og angst. Skikkelig vemmelig, og det blir bare verre og verre. Alle kan fortelle meg hvor trygt det er å fly, men det hjelper ikke den dagen flyet faller ned. For da har man ingen kontroll, da dør man! Æsj, er det fler enn meg som har det sånn? Jeg føler at alle andre ELSKER å fly!

2 kommentarer: