onsdag 16. mars 2011

en liten pause..

men nå er jeg i gang igjen.


To fornøyde jenter på Strømmen storsenter :)

I og med at dette er min siste uke med perm, (HULK OG SNUFS) så har jeg vært minst mulig på dataen og mest mulig med barna. Her går det fortsatt i sykdom og sykdom. Stine fikk magesyke i helga, så hun har vært hjemme fra barnehagen, men i morgen regner jeg med at hun er tilbake.

På fredag har de karneval, og jeg skal på barseltreff, så da får INGEN være syke!
Stine og jeg var ute og kjøpte Pippi-kostyme på lørdag, etter en liten sorgreaksjon over at både Spiderman og Nasse Nøff-kostymene bare fantes i små størrelser. Så da blir hun verdens sterkeste jente til fredag. Det blir nok bra.

Dette Pipp-kostymet kjøpte vi :)


I går hadde jeg bursdag, jeg ble helt overveldet over alle meldingene på telefon og på Facebook. Veldig koselig. Tusen takk :) Jeg fikk mange fine gaver av venner og familie og penger til å kjøpe meg Iphone 4. Det er på tide med ny telefon nå, siden min kjære Sony Eriksson W595 ikke vil lade opp batteriet lenger. På formiddagen i går møtte jentene og jeg Yvonne og Mia, Mamma og pappa til shopping og lunsj på Strømmen storsenter. Jeg fikk meg noen nye vårplagg, veldig deilig og en veldig koselig formiddag, tross i ei lita jente som ikke var i kjempeform.Denne fine bollen fra Tupperware fikk jeg av Yvonne. Hun har kanskje hørt at jeg har nevnt ørti ganger at jeg ønsker meg en bolle som jeg kan piske krem i uten at hele kjøkkenet blir sprutet ned. Jeg fikk også lyset på bildet under. Utrolig koselig da, og en fin gaveide!På ettermiddagen i går kom Runa innom med gave. Da fikk jeg denne nydelige bilderammen - hun kjenner smaken min :)Av Mina fikk jeg disse fine lyktene med lys. Jeg har sett etter sånne, så det passet perfekt! Jeg ser for meg å henge mange sånne ute på verandaen!
I dag har Morten, broren min, vært her på middag. Da lagde jeg hjemmelaget fiskegrateng til middag og smuldrepai til dessert. Mmmm.
Det var veldig stas å få lekeonkel på besøk, som lekte i ett sett i fire timer. Jeg foreslo at han burde ta seg jobb i barnehage - han har utømmelig med energi!

Smuldrepai. Enkelt og godt - men kanskje ikke så sunt....

2 kommentarer:

  1. så kult lys. hvor lager man sånne?!
    -kristine

    SvarSlett
  2. Det må du spørre Yvonne om :)
    Printer ut bilde og stryker det på med strykejern! Må prøve :)

    SvarSlett