torsdag 10. mars 2011

Litt vårnytt

Det beste med denne årstiden er alle de fine klærne som kommer i butikkene og nettbutikkene. Og det er nå man må handle, for de beste godbitene blir fort borte. Jeg har begynt på årets sommergarderobe til Stine (og litt til Elise, men hun er jo lille arvejenta). Utenom det som ble bestilt hos PompDeLux ble dette dagens fangst hos ellos.no. De har fått en ny barnekolleksjon med fransk design som heter Vertbeudet. Mange fristelser! Her er dagens fangst:



Kul deminshorts

Nydelig, grå kjole


Koselig, lilla sett


Søt topp som passer til deminshortsen





Disse søte pysjene måtte jeg kjøpe til Elise





Denne blusen var så utrolig fin. Den er også til Stine.
OG så det mest praktiske sommerplagget: singletbody til Elise. Det er et MUST HAVE for alle små barn!


4 kommentarer:

  1. Takk for tips! Singlet body er genialt for da kan man bruke gensere ;) ( i alle fall på denne årstiden) Må titte jeg også ;)

    SvarSlett
  2. Ja, nettopp. Nå bruker vi gensere utenpå bodyene, men det blir litt varmt etterhvert. Singletbody er tingen :) Jeg var ikke inne på babyklærne, men jeg tipper det er like mye fint der :)

    SvarSlett
  3. Ahhhh, singletbody! Geniale greier. Jeg skal også løpe å kjøpe. Håper de har noen litt "maskuline" til lille Emilsen :) Han skal slippe å arve Noras lyserosa og hvite, hihi...

    Koselig blogg du har Ingunn! :)

    God helg!

    Klem Kari

    SvarSlett
  4. Hei Kari! Så hyggelig at du er her inne. Fant du singletbody til Emil? Jeg ser bare etter jenteklær, så jeg har lite oversikt over hva som finnes til gutter :)
    Hilsen Ingunn

    SvarSlett