søndag 27. februar 2011

Litt tidlig ute...




I går bakte Stine og jeg boller. I dag fylte vi dem med jordbærsyltetøy og krem og pyntet med melis. I tillegg pyntet vi fastelavnsris. Jeg inviterte til og med til fastelavnsboller til 30-kilometern.
I og med at venninna mi Yvonne og jeg syns det er så viktig å feire bolla med kremen sendte jeg henne melding; har du husket bolla med kremen i dag?
Det var da jeg fikk med meg at den ikke skal feires før neste søndag. HAHA. Jaja, en så viktig ting kan vel ikke feires for mye..

Legger ved bilder selvom det jeg :)

2 kommentarer:

  1. Hihi, du er søt da!
    Var det godt? Så veldig godt ut i alle fall. Jeg kan begynne å glede meg til neste søndag allerede!

    SvarSlett
  2. he-he, det var jo veldig godt da. Og nå rekker kanskje grenene å bli litt grønne før vi kaster dem ut :)

    SvarSlett