onsdag 23. februar 2011

En produktiv ettermiddag og kveld

I ettermiddag fikk jeg ilden over meg og tok fram symaskinen. Den hadde støvet ned for lenge. Det resulterte i følgende:

Kjørepose/vårpose til Mille, som er tre dager yngre enn Elise og datteren til venninna mi, Kristine. (det er Gunnar som ligger oppi posen. Gunnar er en av de fem dukkene til Stine og er bestefaren til Lille Vennen.. haha)





Gardiner til lekestua. Stine valgte ut stoffet. Jeg hadde sett for meg et helt annet stoff, men hun SKULLE ha det. Da jeg tok det fram i dag sa hun; "mamma, husker du at du sa NEI da jeg ville kjøpe det?" he-he, hun husker alt!

Gardiner til lekestudøra, samt forreng foran kjøkkenbenken i lekestua. Det var en smule kaldt der inne, og jeg dro inn en haug med snø på gulvet. Det ble veldig koselig der da alt var hengt opp, så jeg hadde nesten ikke lyst å gå ut igjen :)






4 kommentarer:

  1. Så flink du er. Kunne ønske jeg hadde talent og interesse for slik. Det blir så utrolig fint også så koselig når man lager det selv.

    Silje

    SvarSlett
  2. Flink og flink, men jeg syns det er moro. Jeg gleder meg til å få lekestua ferdig. Malte den i sommer, så nå er det bare å gjøre ferdig innredningen. Vår, vår, kom igjen!!! :)

    SvarSlett
  3. Så fint det har blitt!! også DE kule bilda over døra da!! ;-)
    kjempe fin vårpose! flinka:-D

    SvarSlett
  4. Ja, bildene over døra er jo best :) Det er utrolig hvor mye fint man kan finne på loppis. Ser fram mot en ny loppisvår med mange godbiter :)

    SvarSlett