fredag 25. februar 2011

Bursdagstider

I mars, april, mai og juni er det mange bursdager i vår familie. I tillegg har en del venners barn bursdag i de tider. Så nesten hver helg ganske fulle av diverse feiringer. Og hva er vel morsommere enn det? :)

eg har også bursdag i en av disse månedene, og når man får spørsmålet: hva ønsker du deg til bursdagen, er jo svaret alltid like vanskelig å komme fram til. For hva ønsker man seg egentlig når man fyller 33 år og har slitt med å svare på dette spørsmålet i mange år allerede?
Siden jeg er så interessert i interiør har jeg bestemt meg for ønske meg interiørting i år. Så OJ fikk første bursdagsønsket i dag: Var ikke denne kisten kul? Den skal stå ved siden av pianoet og romme notene mine (iallefall en brøkdel av dem)
Bursdagsønske nr 2. (denne har jeg lagt ut bilde av tidligere):
Og så har jeg funnet min favorittvin (takk Inger-Lise, den er supergod):
Mas des Mas. En fransk herlighet til hundrelappen:

Denne lampa er så kul. Jeg ønsker meg en sånn i den innerste stua. Jeg er ikke fan av taklamper over sofabordet, og så føler jeg at den vi har ikke passer inn, men DENNE derimot ;) Sist, men ikke minst - jeg ønsker å vinne noen millioner i lotto!! Er det mulig å gi meg det i bursdagsgave?

2 kommentarer:

  1. Den kista var stilig :)
    Synd at jeg har kjøpt gave allerede, hvis ikke så skulle du fått den lotto millionen. hihi.
    Yvonne :)

    SvarSlett
  2. ha-ha, jeg får bare håpe noen andre kan gi meg den millionen :) Det er jo alltids et håp i kveld. Hver lørdag er en milliongevinst nærmere!

    SvarSlett