fredag 3. desember 2010

Litt kreativitet i hverdagen

DET KREATIVE HJØRNET - ting jeg har laget

TØFLER


Jeg har, som min gode venninne Yvonne, fått dilla på firkanttøfler. Om det er noen som ønsker å holde seg varme på beina i vinter så tar jeg i mot bestilling, både på farger og størrelser :)



Bilder med akrylmaling
Jeg maler også bilder. Jeg bruker lerret i ulik tykkelse og størrelse og maler på bestilling. Da kan man få et bilde som passer i farge og form. Her er tre av mine siste kreasjoner :)





Life is not measured by the breaths that we take, but by the moments that take our breath away...

Settekasse
Og så min gamle settekasse, som var trehvit og hang på barnerommet mitt :) Den fikk seg et par malingsstrøk og litt pynt, så ble den som ny. Den skal få sin plass over spiseplassen på kjøkkenet.

5 kommentarer:

  1. Så utrolig flink du er... Hva tar du feks for det nederste hjertebilde? Det likte jeg spesielt godt... Hege

    SvarSlett
  2. Kjempefine ting du lager!!

    Også likte jeg så godt bildet i headeren din :p

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  3. Takk for det :) Hege: Jeg tar 800kr for det nederste bildet.

    SvarSlett
  4. Stine: ja, er ikke bildet i headeren flott?! Det må ha vært en utrolig flink fotograf inne i bildet!! ;)

    SvarSlett
  5. Så flink!!:-) Kjempe fine bilder:-)

    SvarSlett