mandag 21. juni 2010

2 måneder i dag

Tenk at lille Elise er 2 måneder allerede. Hun er jo ingen bitteliten baby lenger (det sier jeg helt til jeg ser på bilder av henne om ett år).

Når jeg tenker tilbake har utrolig mye skjedd det siste året.
Først giftet vi oss, så giftet Yvonne og Atle seg, så ble jeg gravid, så solgte vi leiligheten, kjøpte hus, flyttet, så ble Elise født, og innimellom alt dette har vi hatt en vanlig hverdag med en 2-åring og alt det har å by på at moro og utfordringer.

Den største utfordringen har vært å bytte barnehage. Det har ikke vært vellykket.
Ikke fordi Stine ikke taklet det, men fordi den nye barnehagen ikke er noe bra.
De ansatte er helt fantastiske, men ingenting er lagt tilrette siden eieren ikke (virker det som) er noe intressert i barnehagen.


Nå er det knallsol og varmt ute, så jeg skal ut og sette meg mens Elise sover. Snart kommer Heidi og Tollef på besøk. Ha en fin dag alle sammen!!

1 kommentar:

  1. Uff da Ingunn, dette hørtes ikke bra ut. Skjønner du blir frustrert og lei deg... Håper det blir bedre etterhvert eller du får søke på nye barnehage og håpe det blir plass?

    Så koselig at du blogger litt igjen.. :)

    Elise var veldig søt, kan tenke meg du er stolt :) To så nydelige jenter.. Prøv å ha noen dager innimellom uten noen planer, det er viktig!! Kos deg videre :-)

    Hilsen Mylén

    SvarSlett