fredag 22. juni 2012

Siste arbeidsdag

I dag var siste arbeidsdag på Skjetten. Jeg har gruet meg en stund. Det er rart å slutte i en jobb man liker seg så godt i. Alle som jobber på Skjetten er enige om at det er et helt unikt arbeidsmiljø der. Med over 70 ansatte er det utrolig hvor godt alle kjenner hverandre. Det er et sted man blir, et sted man føler seg hjemme. I dag var det avskjed med de nydelige elevene mine også. Snille, gode gjengen! Det ble mange tårer - jeg følte meg som andemor med mine gråtende andunger diltende etter :-) Til høsten starter nye utfordringer på Gjerdrum skole. Det blir spennende!
Se på noe av alt det fine jeg fikk i dag:






















Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Så mange fine gaver. De er sikkert vel fortjent :) Sikket veldig trist å ta farvel med denne bra gjengen. Men, husk! Ny hverdag og nye utfordringer blir sikkert topp!!!

    Du må kikke innom bloggen min og bli med på giveawayen min. Kanskje du blir en strandbag og to håndklær "rikere" :)

    Fin dag til deg!

    Klem K

    SvarSlett