torsdag 31. mai 2012

The cabin in the woods




I går var vi på kino og så grøsseren The cabin in the woods.
Med to eldre brødre fikk ble jeg tidlig introdusert for filmer litt over min aldersgrense.. I smug fikk jeg se Childsplay, Pet cemetary, Friday the 13th, Nightmare on Elmstreet osv. Jeg har alltid elsket skumle filmer, men det har også gjort meg mørkredd og gitt meg altfor nifs fantasi :-)



De siste årene har det vært lite med bra grøssere. Ja, jeg syns Skrik 1 og Fryktens sommer 1 var bra i sin tid, men det er jo noen år siden. Etter å ha lest filmanmeldelsen til The Cabin in the woods MÅTTE jeg se den. Med høye forventninger ble jeg kjapt skuffet da filmen kun handlet om overnaturlige ting. Jeg hater Sci fi, og her snakker vi demoner, guder fra fordums tid, spøkelser, sjømonstre osv. Det tok liksom ingen ende. Det som reddet det inn litt var rollefiguren Marty, som lirket ut den ene morsomme kommentaren etter den andre.
Hvis du liker å se ting som UMULIG kan skje i virkeligheten - så se den. Hvis ikke - styr unna!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar