torsdag 9. juni 2011

Vendekjoler

Jeg er så heldig å jobbe med Anne og Jannicke. Anne er håndarbeidsmesteren, hun kan alt! For to dager siden spurte hun om Jannicke og jeg kunne måle jentene våre, og i dag fikk vi kjoler av henne. De kalles vendekjoler, for de kan brukes på begge sider. Smart? Og så snilt!! De er, som dere ser, utrolig nydelige!


Mine to supre kollegaer, Anne og Jannicke. Jannickes datter fikk også en kjole. Er vi ikke heldige som har en så snill kollega?

Her ser vi dem på den ene siden




Og slik er de på den andre siden. Flotte eller?


These are my two very good colleagues at work, Anne and Jannicke. Anne is a champion in sewing, knitting etc. Two days ago she asked me and my colleague Jannicke if we could measure our daughters, and today she gave us these dresses. Aren't they lovely? She is a very kind person, and I appreciated it so much! They are called a "turn around"-dress, because you can wear them on both sides. Smart?

4 kommentarer:

  1. Nydelige kjoler. Iben har prøvd den allerede :) Hurra for Anne!

    SvarSlett
  2. Herregud så fine og SÅ utrolig koselig!
    Jeg har tenkt MASSE på sykurset vårt idag og har veldig lyst til å få det til utover høsten. Jeg er VELDIG klar for å lære å sy barneklær. Håper du tar deg tid til å være med. Mamma er sikkert ganske fleksibel med tanke på tider/dager osv.
    Klem

    SvarSlett
  3. Nyyydelige kjoler. Du er heldig som har Anne til kollega, hun er nemlig en av mine beste venninner. Anne er flink, snill, morsom og omtenksom. Bedre venninne kan man ikke få, vi har det alltid veldig koselig i sammen. Anne tipset meg om bloggen din, morsomt å følge deg.

    SvarSlett