onsdag 4. mai 2011

og der sprakk jeg, gitt....





I helga feiret vi Elises 1-årsdag, litt på etterskudd. På lørdag var det barnebursdag med gode venner, på søndag var det familiebursdag. Og på søndag ga jeg etter og spiste kake! Med god samvittighet! Det var egentlig ikke det at jeg ikke hadde klart å stå i mot, men jeg syns rett og slett det var så koselig å spise kake på bursdagen til Elise. Det smakte veldig godt, men etterpå ble jeg veldig dårlig i magen, så nå frister det ikke til gjentakelse. Dumt å sprekke, men nå tenker jeg faktisk ikke mer på kaker, for jeg vil ikke bli dårlig i magen igjen. Jeg fortsetter å krysse av på lista, og så får det heller stå 49 kryss i stedet for 50.


Etter at lista er krysset ut skal jeg begynne med at det er lov å spise godis en dag i uka. Den skal jeg prøve å holde så lenge jeg bare klarer, og det burde vel ikke bli så vanskelig nå som jeg ser at jeg også kan klare meg helt uten (nesten iallefall :) )

1 kommentar: