tirsdag 31. mai 2011

Jerseylicious





Jeg burde ikke innrømme dette, men jeg har begynt å følge med på Jerseylicous på Bliss. Airtime 19.45 på hverdager. Jeg pleier å ta det opp på viasatboksen, så kan jeg se det når det passer. Det er ganske hjernedødt, men er det ikke akkurat det man ønsker etter en dag full av innviklet tankevirksomhet? Den handler om jentene som jobber i The Gatsby salong på New Jersey. De er noen skikkelig glam-jenter som elsker sminke, store smykker og stort hår. Og de krangler over de mest utrolige bagatellene i hver eneste episode. MEN, jeg ser på det uansett. Litt moro må man få ha :)


I shouldn't admit this, but I love watching Jerseylicous. I usually tape it so I can watch it when I have a free moment. The whole thing is pretty braindead, but after a day at work with a lot of brainactivity it gives the day a perfect ending :)

It's about the girls who works at the Gatsby hairsalon in New Jersey. They love to dress up, wear big jewlerey, big hair and a lot of makeup. And in every episode there's a loud argument about a meaningless detail. BUT, I watch it anyway, enjoying every minute of it :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar