fredag 15. april 2011

travle dager.

Det blir dårlig med blogging, så jeg tror jeg skal ha som mål å lage ett innlegg i løpet av uka. Så kan jeg bare bli glad om jeg rekker fler.

Hvordan går det med "uten sukker"-prosjektet? For meg går det strålende.

Jeg har kommet inn i treningen på Avancia og funnet ut at morgenen før jobb er den beste tiden å trene på. På mandag fikk jeg lurt med mamma og pappa på 06.30-spinningen. I dag var jeg der 06.15 for å trene programmet jeg har fått satt opp.

Da er det lite folk og man er supergira når man kommer på jobb. Når vekkerklokka ringer 05.15 er det helt greit, for jeg vet at jeg skal noe moro :)

Elevene lurer vel innimellom på hva jeg har spist, men jeg blir altså skikkelig høy av å trene :)


Nå har jeg jobbet i fire uker. Det vil si fire uker med regelmessig kost - og sunn kost!

I og med at vi enkelte dager ikke har noen pauser til å spise så blir det til at jeg deler opp lunsjen (har med 4 brødskiver) ut over hele dagen, slik at jeg kjapt kan slenge i meg en brødskive på vei til ny time. Det gjør at forbrenningen har kommet ordentlig i gang. De første to ukene slo magen helt krøll på seg, men nå er den vant til å få litt mat gjennom hele dagen. Jeg merker at kroppen er glad for det, i tillegg til at den ikke blir proppet med "dritt".


Nå er det påskeferie. I natt overnatter Stine for første gang borte (hos noen andre enn besteforeldrene), nemlig hos nabogutten og kompisen, David. De var helt giret. De løp opp til oss for å pakke kofferten. Stine pakket penklær "i tilfelle jeg vil pynte meg", og mange ulike plagg til enhver anledning. Man kan jo aldri vite hva man får bruk for :) I sta fikk jeg mms av Vibeke om at de hadde badet i boblebadet og var klare for fredagspizza. Herlig :)


Elise sover, OJ vasker huset (det skal males) og inne lukter det hjemmelaget pizza. Ha en deilig fredagskveld alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar