mandag 14. februar 2011

Ting å drømme om!










































5 kommentarer:

  1. har du vert inne i hode mitt å hentet inspirasjon til dette innlegget! hvis ikke så har vi akkurat de samme drømmene! Får sommerfugler i magen av å se sånne bilder jeg! =)
    klem camilla

    SvarSlett
  2. Hei Ingunn! Kikka inn på bloggen din jeg :) Sååå fine ting! Tror vi har samme smak! Hehe. Den kaffemaskinen på bildet fikk jeg i julegave, bare den versjonen med melkesteamer til, og den kan jeg absolutt anbefale! Jeg ser på det som ett liv før og ett liv etter kaffemaskinen :D

    SvarSlett
  3. åå, ja her kan man drømme seg vekk:-)
    om du kommer hit på besøk kan du få kaffe fra sånn maskin :-) (Chr fikk i b.dagsgave)
    Håper dere har det supert i Røros! :-D
    klem

    SvarSlett
  4. Camilla: he-he. Jeg elsker denne stilen, men den tar tid å opparbeide. Man skal jo liksom finne små skatter her og der og ikke kjøpe alt i en smakk.

    Silje: Jeg har drømt om kaffemaskin lenge, men så har jeg funnet ut at jeg ikke tåler kaffe. Eller iallfall ikke mer enn en kopp om dagen. Utseendemessig er den vel verdt investeringen uansett. Var det godt å komme tilbake til Karisveien? :)

    Runa: da kommer jeg på den ene dagsrasjonen av kaffe :) Vi har det fint, men kaldt, Elise har blitt skikkelig forkjølet og kan ikke være så mye ute. Men i morgen skal vi ned i Bergstaden, UANSETT :)

    SvarSlett
  5. Uttrolig flott bilde av ungene da. Størstejenta ligner skikklig på deg da:)

    SvarSlett