mandag 28. februar 2011

mandag morra blues...

Sykdom, sykdom og atter sykdom. Det kan vel oppsummere det å ha småbarn. Elise hadde magesyke i tre uker, overlappet av hoste og forkjølelse. Så nå er det vel 5.uka hun er i dårlig form. Stygg hoste, grønn snørr, feber og dårlig form. Sammen med Stines vannkopper. Fantastisk.

Jeg er så heldig å ha to pensjonerte foreldre, så de kan komme og avlaste litt når man holder på å bli gal av å være innendørs flere dager på rad. Særlig med dette knallværet ute. I dag fikk jeg gjort en hele del mens de var her:
Jeg fikk gått meg en lang tur ---- NYYYDELIG. Tror jeg kunne gått til månene og tilbake. Det er grusomt å være inne når sola steker ute og snøen smelter på taket.

I tillegg fikk jeg gjort ferdig den andre kjøreposen/vårposen. Jeg tar imot bestilling på disse, 500 kroner. Jeg syns prisen er grei i og med at halvparten går med i materialer og så bruker jeg noen timer på å sy.

Jeg har brukt vår pose masse, både i bilstolen om vinteren og i vogna om våren.

Jeg syr voksiposer også, men de har en litt annen pris da stoffet koster mer, det skal være dyne inni og det tar mange timer å sy. Vi har brukt vår så mye at det er på tide å lage nytt trekk. Den har vært kjempegod og varm, og er helt identisk og fasong som den originale voksiposen, men er selvagt mye rimeligere enn originalen :)
Jeg legger ut bilder når jeg har sydd nytt trekk til vår.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar